środa, 17 maja 2017

Koszyki z lipowymi rączkami

Niby to tylko zwyczajne koszyki, ale dodanie do nich drewnianych rączek powoduje, że nabierają zupełnie innego charakteru.

Pierwszy - koszyk z "prawie" białych rurek, do którego przymocowałam dwa uchwyty z drewienek.

biały koszyk z papierowej wikliny

biały koszyk z papierowej wikliny
Jakiś czas temu weszłam w posiadanie kilku gałęzi ściętych z czubka grubej lipy, ponieważ zaczęły dostawać do drutów elektrycznych - nie było wyjścia, trzeba było drzewo przyciąć. Cieszyłam się z tego nabytku jakby to był jakiś wielki skarb... Bardzo łatwo ściągało się z nich korę, a pod spodem było ładne, jasne drewienko. Po prostu idealne na rączki do koszyków  :) 

Nie mogłam też nie wykorzystać takich wspaniałych majowych krajobrazów - zabrałam koszyki na naszą przydomową łączkę, na której teraz królują stokrotki.

Idealna sceneria, nieprawdaż?


Wymiary:
Wysokość: 14cm
Średnica: 26cm

biały pleciony koszyk

Drugi kosz - z kolorowych rurek - z jedną grubszą rączką przez środek.  Takie troszkę wiaderko wyszło :)

koszyk z rączką

Wymiary:
wysokość koszyka: 30 cm
szerokość dna: 27 cm
szerokość u góry: 32 cm
koszyk z rączką
Ten koszyk też poszedł ze mną na majowy spacer :)

koszyk z lipową rączką

koszyk z  kolorowych gazet

Mam jeszcze kilka takich jasnych, okorowanych kawałków lipy, mam też parę pomysłów na koszyki z dodatkiem drewienek. Będę działać dalej w tym temacie :)

11 komentarzy:

  1. Piękne są. Idealnie wyplecione, rączki dodają im ogromnego uroku, a te łąkowe zdjęcia to już istne cuda. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ świetny patent na rączki 💐
    Aż milo patrzeć na słoneczną łączkę.
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już tak długo do Ciebie zaglądam, a jeszcze potrafisz mnie czymś zaskoczyć. Świetny pomysł z tymi rączkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają te koszyki z drewienkami , zawsze to trwalsze od papieru :-)/ Sesje zdjęciowa plenerze , rewelacja!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie :) Rewelacja :) Cudowne koszyki i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te koszyczki. A rączki dodają im charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sceneria iście sielska...a "pleciugi" po prostu genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne koszyki, bardzo pięknie wykonane, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna robota. LubieTwoje wyplatanki. Sa takie perfekcyjne,żetylko pozazdrościć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...