wtorek, 5 września 2017

Plecionki w czarnej tonacji

Koszyki plecione z gazet są nie zawsze pełne kolorów. Tym razem zaprezentuję Wam plecionki z rurek z przewagą czerni - długo je zbierałam, ale lubię te odkładanie i segregowanie, ponieważ mogę potem pleść koszyki w różnych wersjach kolorystycznych, niekiedy w bardzo ciekawych i nietypowych połączeniach, które czasami Was zaskakują (przyznam, że czasami ja też jestem zaskoczona efektem końcowym).

gazetownik pleciony
Na początek - gazetnik - czy jak niektórzy wolą - gazetownik?  A tak z ciekawości zapytam - jakiej formy Wy używacie?

szerokość: 15,5 cm
długość: ok 32 cm
wysokość (w najwyższym punkcie): 28 cm
wysokość (w najniższym punkcie): 14,5 cm

I jeszcze taki okrąglutki, pękaty kosz - również w czarnej tonacji.


Na razie to koniec ciemnych kolorów - teraz u mnie na warsztacie jest tęczowo :)

9 komentarzy:

  1. Świetne kolejne plecionki , super kształty , zwłaszcza ta beczułkowata miseczka. Tonacja z czernią rewelacyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyglądają w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace :) Nie przestajesz zaskakiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne plecionki. Ciekawe kształty i mistrzostwo w wyplataniu to musiał być sukces. Piękne prace. Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne niezależnie od tego jak się nazywają. Mnie bardziej podoba się słowo "gazetownik" ale wydaje mi się, że "gazetnik" jest bardziej poprawną formą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyczki śliczne! Podoba mi się ta czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle perfekcyjnie wyplecione. Podziwiam za wytrwałość w segregowaniu rurek kolorystycznie. Podoba mi się obły kształt tej miseczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..





    หนังฝรั่งแอคชั่น

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te plecionki ... bez względu na nazwę ... dla mnie są to śliczne koszyczki!!!

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...